Звернення громадян
Звернення, оформлене відповідно до вимог законодавства, можна подати у робочі дні:
• Поштою: вул. Французький бульвар, 89, м. Одеса, 65062
• Електронною поштою: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it
• За номером телефону: (048) 795-25-09
• Особисто (усно) під час особистого прийому (враховуючи обмеження, передбаченні чинним законодавством в зв’язку із карантином, введеним на території України): вул. Французький бульвар, 89, м. Одеса, 65062
Інформація щодо звернення громадян
до Гідрометеорологічного центру Чорного та Азовського морів
Особистий прийом громадян керівництвом ГМЦ ЧАМ Державної служби України з надзвичайних ситуацій відбувається згідно графіку:
ПІБ |
Посада |
Дні прийому |
Години прийому |
Кімната |
Телефон |
СИТОВ |
Начальник |
Перший та останній четвер місяця |
14:00 – 16:00 |
Приймальна (ІІ поверх адмінбудівлі) |
(048) 795-09-10 |
НЕВЕРОВСЬКИЙ Ігор |
Заступник начальника |
Друга та третя п’ятниця місяця |
14:00 – 16:00 |
Приймальна (ІІ поверх адмінбудівлі) |
(048) 795-09-01 |
ЛАВРЕНТЬЄВА Валентина Миколаївна |
Заступник начальника з виробничих питань |
Перший та третій вівторок місяця |
14:00 – 16:00 |
Приймальна (ІІ поверх адмінбудівлі) |
(048) 795-08-49 |
Форма для подання електронних звернень громадян до
Гідрометеорологічного центру Чорного та Азовського морів
Електронне звернення* |
|
Поштова адреса ГМЦ ЧАМ |
вул. Французький бульвар, 89, м. Одеса, 65062
|
Електронна адреса ГМЦ ЧАМ |
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it |
Номер телефону |
(048) 795-25-09 |
Вид звернення: пропозиція (зауваження), заява (клопотання), скарга ** |
|
Особисті дані заявника |
|
П.І.Б |
|
Адреса, індекс |
(Вказати поштову адресу) |
Електронна адреса |
(Вказати e-mail) |
Контактний телефон |
(Вказати номер телефону) |
Зміст звернення
|
(Суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги) |
Дата |
|
Електронна поштова адреса, на яку може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку |
|
*Примітка: звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями
** Під зверненнями громадян слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги, викладені відповідно до вимог статті 3 Закону України «Про звернення громадян».
Пропозиція (зауваження) - звернення громадян, де висловлюються порада, рекомендація щодо діяльності органів державної влади і місцевого самоврядування, депутатів усіх рівнів, посадових осіб, а також висловлюються думки щодо врегулювання суспільних відносин та умов життя громадян, вдосконалення правової основи державного і громадського життя, соціально-культурної та інших сфер діяльності держави і суспільства.
Заява (клопотання) - звернення громадян із проханням про сприяння реалізації закріплених Конституцією та чинним законодавством їх прав та інтересів або повідомлення про порушення чинного законодавства чи недоліки в діяльності підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, народних депутатів України, депутатів місцевих рад, посадових осіб, а також висловлення думки щодо поліпшення їх діяльності. Клопотання - письмове звернення з проханням про визнання за особою відповідного статусу, прав чи свобод тощо.
Скарга - звернення з вимогою про поновлення прав і захист законних інтересів громадян, порушених діями (бездіяльністю), рішеннями державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, об'єднань громадян, посадових осіб.