Звернення громадян

Звернення, оформлене відповідно до вимог законодавства, можна подати у робочі дні:

Поштою: вул. Французький бульвар, 89, м. Одеса, 65062

Електронною поштою: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it

За номером телефону: (048) 795-25-09

Особисто (усно) під час особистого прийому (враховуючи обмеження, передбаченні чинним законодавством в зв’язку із карантином, введеним на території України): вул. Французький бульвар, 89, м. Одеса, 65062


Інформація щодо звернення громадян

до Гідрометеорологічного центру Чорного та Азовського морів

Особистий прийом громадян керівництвом ГМЦ ЧАМ Державної служби України з надзвичайних ситуацій відбувається згідно графіку:

ПІБ

Посада

Дні прийому

Години прийому

Кімната

Телефон

СИТОВ
Віктор
Миколайович

Начальник

Перший та останній четвер місяця

14:00 – 16:00

Приймальна (ІІ поверх адмінбудівлі)

(048) 795-09-10

НЕВЕРОВСЬКИЙ Ігор
Павлович

Заступник начальника

Друга та третя п’ятниця місяця

14:00 – 16:00

Приймальна (ІІ поверх адмінбудівлі)

(048) 795-09-01

ЛАВРЕНТЬЄВА Валентина Миколаївна

Заступник начальника з виробничих питань

Перший та третій вівторок місяця

14:00 – 16:00

Приймальна (ІІ поверх адмінбудівлі)

(048) 795-08-49

 


Форма для подання електронних звернень громадян до

Гідрометеорологічного центру Чорного та Азовського морів

Електронне звернення*

Поштова адреса ГМЦ ЧАМ

вул. Французький бульвар, 89, м. Одеса, 65062

Електронна адреса ГМЦ ЧАМ

This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it

Номер телефону

(048) 795-25-09

Вид звернення: пропозиція (зауваження), заява (клопотання),

скарга **

Особисті дані заявника

П.І.Б

Адреса, індекс

(Вказати поштову адресу)

Електронна адреса

(Вказати e-mail)

Контактний телефон

(Вказати номер телефону)

Зміст звернення

(Суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги)

Дата

Електронна поштова адреса, на яку може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку

*Примітка: звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями

** Під зверненнями громадян слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги, викладені відповідно до вимог статті 3 Закону України «Про звернення громадян».

Пропозиція (зауваження) - звернення громадян, де висловлюються порада, рекомендація щодо діяльності органів державної влади і місцевого самоврядування, депутатів усіх рівнів, посадових осіб, а також висловлюються думки щодо врегулювання суспільних відносин та умов життя громадян, вдосконалення правової основи державного і громадського життя, соціально-культурної та інших сфер діяльності держави і суспільства.

Заява (клопотання) - звернення громадян із проханням про сприяння реалізації закріплених Конституцією та чинним законодавством їх прав та інтересів або повідомлення про порушення чинного законодавства чи недоліки в діяльності підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, народних депутатів України, депутатів місцевих рад, посадових осіб, а також висловлення думки щодо поліпшення їх діяльності. Клопотання - письмове звернення з проханням про визнання за особою відповідного статусу, прав чи свобод тощо.

Скарга - звернення з вимогою про поновлення прав і захист законних інтересів громадян, порушених діями (бездіяльністю), рішеннями державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, об'єднань громадян, посадових осіб.

Завантажити форму.